Skyltsöndag, den 19 mars 2017

Två skyltar får det bli i dag. Den ena från Täby Centrum i Stockholm är lik en skylt jag visat förr.

Äventyrsplatsen där jag själv aldrig gick in 🙂

Och sedan ett minne från förra veckan då jag köade till labbet för ett blodprov som visade att jag hade infektion i lungorna.

Samtidigt en liten lektion i finska för hugade!

Konst eller Konstigt förvaltar Skyltsöndag och hos henne hittar du en lista på andra skyltare!

8 reaktioner på ”Skyltsöndag, den 19 mars 2017

  1. Språklektion så här på förmiddagen … ja, varför inte 🙂
    Snygg skylt från Täby … men jag skulle nog inte heller besöka stället.

  2. Alltså jag gick in på golfstället och det var folktomt. Har faktiskt aldrig sett någon gå in eller komma ut därifrån. Det är förresten en minigolfbana som låtsas att vara en riktig sådan med plastpalmer, sand och vatten.

    Tvåan gillar jag skarpt. Fina metallskyltar med lila text. Kan inte bli bättre:-)

    Tusen tak för dina fina skyltar och stort tack för länken också:-)

    1. Oj då – då befarar man ju att stället läggs ner snart, om ingen besöker det 😦
      Tack till dig och andra som skyltar också, och till Pumita som uppfann det här – det är en jätterolig söndagsgrej!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

