14 reaktioner på ”Skyltsöndag, den 26 mars 2017

  1. Kul etikett! Det verkar som det alltid finns nåt nytt i Lovisa som du kan blogga om. Jag har kanske själv skrivit för lite om min hemstad Får bättra mig.
    Idag är det sol och prognosen är att det ska bli varmaste dagen hittills i år

    1. Jag har ju kommentarsgranskning på, därför syns inte kommentarerna genast (du undrade ju i separat fråga).
      Fint att ni har sol – den kom fram hos oss nyss – hela förmiddagen var grå.
      Ja, kul om vi får läsa lite mer om din hemstad!

  2. Kul etikett! Det verkar som det alltid finns nåt nytt i Lovisa som du kan skriva om (undrar om min kommentar kom in här? WordPress är inte helt pålitligt tyckt jag

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

