Glad måndag! 27-03-2017

Än är det inte påsk, men prydnader och påskägg säljs redan.

Den här serien startade jag med för ett bra tag sedan, den här bilden torde vara den 67:e i ordningen. Med tiden har jag fått andra bloggare att haka på.
Allt började med att jag tyckte vi skulle hylla måndagen, som av någon anledning har ett oförtjänt dåligt rykte.
Till inläggen med alla måndagsbilder hittar du via min startsida, under kategorierna.
Andra som visar Glad Måndag-bilder är

Entomtastankar

Konst eller konstigt

Ankis bildblogg

Om du också vill vara med – eller om jag missat att du är det – meddela mig, så länkar jag också till din blogg!

15 reaktioner på ”Glad måndag! 27-03-2017

  1. Godmorgon.. Tycker inte att jag har något som passar in på Glad måndag idag.. Men en rolig ide är det.. Jättesöt bild på dom små påskkycklingarna..

    1. Bilden måste inte få alla att skratta 🙂
      Det kan vara något färgglatt, till exempel konst – ja, i princip vad som helst – de första knopparna på en kvist, kanske? En vattenpöl? 🙂

      1. Testa om du vill ha med mitt inlägg idag om graffiti det är väl lite konst fast den var i och för sig inte så färgglad men det går väl fler tåg, har mera foton och en del är färgglada kommer i andra inlägg .. 😀 Kram Nicki

      2. Jag länkar gärna till din blogg om du någon måndag sätter in en färgglad bild, på graffiti t.ex.
        Och du måste absolut inte delta varje måndag – jag berättar gärna ändå att din blogg finns, för den är fin!
        Kram!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

