10 reaktioner på ”Lovisabyggnader, gamla apoteket

  1. Hej!
    Fint foto! Visst minns jag också hur apoteket såg ut i min batndoms- och ungdomstid! Och en gång hittade jag sedlar på trappan, som någon tappat ur fickan. Förde dem till polisstationen, men fick aldrig någon belöning. Vet inte, vad som hände med sedlarna?!
    Ha en bra dag, snöslasket till trots!
    Kram,
    M-L

    1. Känns ju snopet att inte få nån belöning då man varit ärlig!
      Tio procent av summan har jag för mig att man ska få.
      Ja, vädret är som det är – vi får mysa inomhus istället!
      Kram!

      1. Hittade en plånbok med 6000 kr i en gång. Jag var pank student. Kontaktade farbrorn som plånboken tillhörde. Han frågade om jag ville ha hittelön. Ja svarade jag. Jag gick till och med hem med den till honom. Fick hundra kronor. Men du har rätt tio procent ska det vara.
        kramisen

  2. Enkelt men snyggt … och fin färg 🙂 gamla hus har ofta fått vara med om både det ena och det andra … 🙂

Kommentera

