Glad måndag! 03-04-2017

Och här kommer månadsbilden samtidigt, från kalendern med bilder av Minna L. Immonen.

April månads första måndag. Nu hoppas vi på allt mer sol och värme!

Med i Glad måndag är också  Entomtastankar, Ankis bildblogg, BP.

Om du också är med ibland, meddela mig så länkar jag gärna till din blogg. Man måste inte vara med alla måndagar.

 

10 reaktioner på ”Glad måndag! 03-04-2017

  1. Den bilden passade utmärkt på ”gladmåndag” – en riktig bli glad av bukett. Här är det riktigt gråtråkigt nu på fm men man vet aldrig. Igår växlade det hela dagen…

  2. Jo då, jag är med igen, även om jag inte är så säker på att jag kvalade in idag;-)
    Akvarellen du visar är helt underbar!

    1. Här arrangeras inga kvaltävlingar 🙂
      Jag försöker komma ihåg att länka till ditt senaste inlägg nästa måndag!
      Hur gör du de där listorna du har? Alltså att du får alla under samma länk? Jag har hittills länkat separat för var och en som är med.
      Och jag försöker leta upp er, googla osv. För alla anmäler sig ju inte.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

