Necklie – backlie

… var något lättare att fotografera än en regelrätt selfie.
En av nackdelarna med att vara singel är att det inte så ofta blir bilder tagna av en själv, inte ens då man nyss fått håret fixat. I dag var det bara klippning och lätt färgkorrigering som gällde.

Necklie and backlie 🙂

Betydligt lättare är det att ta bilder av tulpanerna på balkongen. Där är det bara ett par grader plus så blommorna står sig fina.

Ute har det både regnat och blåst. Telefonen påstår att det är +7 grader, men det var det nog inte för ett par timmar sedan då jag cyklade hem från frissan. Riktigt ruggigt, som på hösten. Nu kan det bara bli bättre!

Ute är allt ännu så pass brunt och smutsigt att jag hellre visar tulpaner 🙂

14 reaktioner på ”Necklie – backlie

  1. Även om man inte är singel är det ytterst sällan man fotar varandra kan jag konstatera efter 38 år;-)
    Håret är ursnyggt:-)

    1. Vi tog rätt mycket bilder på varandra med ex-maken och han hjälpte mig bli van vid att posera 🙂
      Nu har jag börjat sakna fina bilder av mig själv som jag kunde lägga ut på bloggen.
      Selfien blir ju inte bra 😀
      Tack för komplimangen om håret!

  2. Snyggt! Nästa vecka är det min tur fast jag har kortkort hår. Vi har också tagit många foton på varandra och djuren förstås.
    Här är det kallt, blåsigt och det regnar då och då. Med andra ord – höst 😀

  3. Snygg färg – ja mycket mer ser man ju inte, men det blev säker bra!
    Jag avskyr att vara med på bild – håller helst hårt i kameran 🙂
    Tulpanerna håller sig fina – snart grönskar det även i Lovisa 🙂

    1. Tack – jag är nöjd nu när håret inte mer är så mörkt. Det blev på grund av ett missförstånd alldeles för mörkt för några månader sedan.
      Tulpanerna är jättefina ute på balkongen, fortfarande i dag! 🙂

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

