Vacker vägg, del 75

En vägg i restaurang Bella i Lovisa.

Bilden togs för ett par veckor sedan. Nu börjar jag faktiskt fundera om det är en riktig tegelvägg eller en tapet! 😀

I dag har det varit en rätt hektisk dag, men på många sätt bra ändå.
Har skrivit pressmeddelanden, ställt fram saker som jag ger bort till ett loppis och fått iväg dem, varit på redaktionsmöte, skött en del arbetsrelaterad mejlkorrespondens, låtit skriva ut papper som bokföraren behöver, klistrat upp kvitton osv.

Allt känns så mycket lättare och roligare att göra då solen lyser där ute 🙂
Jag brukar kämpa för att inte deppa ihop då det regnar och blåser och är kulet… Men jag erkänner att det är lättare att le och sväva fram på små moln och ha energi då solen är framme!

10 reaktioner på ”Vacker vägg, del 75

  1. Väggen är verkligen fin och ser faktiskt äkta ut tycker jag.
    Hela livet är så mycket roligare med sol och en blå himmel:-)

  2. En riktigt snygg vägg och den ser äkta ut – nu måste du ju kolla så vi får veta 🙂
    Ser ut som du haft en bra dag och hunnit med mycket … idag är en ny dag – hoppas den också blir bra.

  3. Snyggt! 😀
    Har läst tillbaka i dina inlägg, men kommenterar bara här.
    Så skönt med en rensning av grejor och jag håller med, det är så mycket härligare att greja då solen skiner!
    En trist uppgift att rensa i Messenger, kan hålla med. Försöker hålla efter i all mail, men det kommer så mycket. Jag skulle vilja bli reklamfri 😉
    Lyckos du som har inglasad balkong. Solen skiner på min, men det är snålkallt.

    Fredagskram 💚

    1. Hej min vän!
      Reklamfri vill jag också bli 🙂
      Min balkong har morgonsol så där blir aldrig riktigt varmt, får se på sommaren om solen når över eller genom träden, men FÖR hett lär där inte bli.
      Kramar!

Kommentera

