Vacker vägg, del 76

Så här ser en av väggarna ut i museet för nutidskonst, Kiasma. Där visas utställningen Hello World!

Modern konst.

Har för övrigt varit en hektisk dag. Jobbet inleddes redan i går på en av valvakorna i stan. Med texterna var jag klar kring midnatt. Sedan fick jag sömn först halv två. Vaknade klockan sju och hade redaktionsmöte klockan 10. Matade med en kollega in en massa siffror i kolumner, det vill säga de röster som kandidaterna hade fått.

Nu är jag faktiskt väldigt trött. Har några texter som borde skrivas ut, men jag tror att det är lika bra att göra det jobbet i morgon då jag förhoppningsvis är piggare.

6 reaktioner på ”Vacker vägg, del 76

Kommentera

