Datorbordet monterat

… men ännu återstår mycket att göra hemma hos mig 🙂
När en ny möbel kommer på plats betyder det att saker som tidigare fanns i anslutning till den behöver nya platser. Mitt datorbord är nu ergonomiskt men väldigt litet, så jag måste planera om allt möjligt i sovrummet.

Utan min vän Dimi skulle jag inte ha fått ihop bordet. Vi funderade och skruvade en god stund, men det var roligt att lära sig nytt och att uppleva den där känslan av att kunna och lyckas.

Bra med vänner som äger en verktygslåda 🙂
Här är allt inte klart än, men bordet är i alla fall mer ergonomiskt än det förra.
Här är ju allt inte heller klart. Men gamla datorbordet gav mig en arbetsyta i köket.

Nu behövs här en plats för skrivbords-lampan. Har en möbel med lådor på höjden, den flyttas snart närmare datorbordet. Men det i sin tur betyder att skrivaren behöver en ny plats. I köket finns också mycket att göra. Med växters hjälp blir det mysigare, jag vill inte ha mer prylar.

8 reaktioner på ”Datorbordet monterat

  1. Det ser ganska exakt ut som mitt datorbord. På mitt kan man dra ut en liten platta till höger om tangentbordet för att ha musen på, men det gillar jag inte. Det känns inte bra i armen!
    Bra att ha en teknisk väninna!
    Kram, Ingrid

Kommentera

