Köpte blommor till mig själv

Då det inte finns någon annan som gör det. Alltså nu talar jag då om någon som gör det i ett romantiskt syfte 🙂

Nejlikor som ännu inte slagit ut.
Vackra blommor tycker jag.

Nu ska jag fortsätta plocka och sortera saker här hemma. I morgon kanske jag köper ett par nya mattor. Skulle kännas skönt att få en blå matta bort och något i svart, vitt eller grått in i stället 🙂

21 reaktioner på ”Köpte blommor till mig själv

  1. Nejlikor var min fars favoritblommor. De varar länge och är åtminstone i Sverige ofta billiga, man får mycket för pengarna. Jag köper ofta blommor till mig själv. Den översta bilden är vackert stilren.

      1. Då får det bli nejlikor nästa gång för mig. Jag sätter dem i Aaltovasen, de blir som utropstecken i den. Tack för inspirationen!

  2. Jag brukar också köpa blommor till mig själv – vardagslyx 🙂
    Nya mattor låter trevligt – betyder mycket för helheten.

    1. Det blev både nya mattor och en ny stol i dag och en del annat smått.
      Längtar efter att få ordning i min lya, nu är allt ett kaos… innan saker fått nya ägare, slängts bort eller hittat nya platser i hemmet.

  3. Jag köper sällan blommor då jag på nåt sätt tycker synd om dem.
    Dessutom de två sista köp av tulpaner blev total misslyckande. De bara dog alldeles omedelbart. Aldrig tidigare varit med om det förr.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

