Oj, dagen flög iväg

Jag har varit i farten sedan åtta i morse. Största delen av dagen gick till en del av ett stort översättningsjobb. Efter det satt jag på ett årsmöte och sedan ett par timmar på en lokal restaurang med två vänner.

I morgon firar Nya Östis – lokaltidningen som jag gör en del av mina frilansjobb till – två verksamhetsår. Det blir kaffe och bulle på torget mellan klockan 10 och 13. Brukar vara roligt att möta läsarna och få höra deras åsikter om tidningen!

Men nu blir det tv-soffan because I am worth it 🙂

Utsikt från tv-soffan, då blicken går lite förbi teven 🙂

18 reaktioner på ”Oj, dagen flög iväg

      1. Det är klart nåt fel på rosor att de vissnar så fort. Typ nästan med en gång. 😩 men visst är de vackra även torra. Jag brukar hänga upp dem så fort de viker ner sig.

  1. Klart du är! Själv tyckte jag att jag var värd att krypa ner i sängen vid 20.00 😀 Kan lika gärna ligga här och googla kursmaterial. 😉

    1. Jo, jag blir också glad av hederliga papperstidningar. Tror inte alls att deras tid är över.
      Vet många unga som säger att de börjat tröttna på att så mycket serveras digitalt, de gillar lokala nyheter på papper!

Kommentera

