Heja Finland!

Ja, så här ser det ut hemma hos mig.
Mina vänner hoppas att jag ska sitta i sovrummet/arbetsrummet och INTE vid tv:n för då finns det en chans för Finland att vinna matchen kvällens match i grundserien mot Tjeckien.

Jag får snällt sitta i annat rum och heja, men inte vid tv:n 😀

Och vad gör man inte för fosterlandet?
Då jag öppnade tv:n var läget 1-0 till Finland. Då jag gick till köket och hämtade lite att dricka blev det 2-0. Då jag satte mig vid datorn, alltså INTE i soffan vid teven, blev det 3-0.
Så ni må väl tro att jag häckar här vid datorn resten av kvällen!
Jag har inte onlinesändning på där, men jag HÖR ljudet från tv:n, så lite fuskar jag allt 😀

Det har med magi att göra det här, hörni 😀

 

18 reaktioner på ”Heja Finland!

  1. Ja, åsså blev det en magiskt vändning i Tjeckiens favör tyvärr… Inte gick det bättre för Sverige heller. Suck. Du borde kanske ha suttit bänkat framför tv:n hela tiden ändå;-)

  2. Haha … ja vad gör man inte för fosterlandet 🙂 Jag följer inte ishockeyn, men förstår av kommentaren här ovanför att Finland fick stryk…

Kommentera

