Glad måndag! 15-05-2017

En målning på ett elskåp som står i en av Karlskronabulevardens parker.

Nu ska vi äntligen snart kunna möta grönskande vyer då vi tittar ut genom våra fönster.
Glad måndag kan du också kolla hos EntomtastankarKonst eller Konstigt, Ankis bildblogg.

Fler kanske är med, jag försöker hitta er, men om jag missat någon så meddela mig 🙂

9 reaktioner på ”Glad måndag! 15-05-2017

  1. Den tavlan blir man verkligen glad av. Är väldigt förtjust i naivistisk måleri måste jag säga:-)
    Jag är med den här veckan också.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

