Det finns kreativa människor

Det här är en del av en mur, och samtidigt en vägg till en garageinfart. En del människor är kreativa, och visst är det trevligare med konst, eller en glad färg, på en vägg som annars bara skulle vara grå betong.

Jag tror att det här ska föreställa en segelbåt. Eller det är i alla fall vad jag ser i bilden.

Själv har jag ju också ett kreativt jobb. I morse skrev jag en av tre artiklar som jag inte blev klar med i går kväll. Sedan cyklade jag till massören och bokhandeln. Nu är jag åter hemma och jobbar med texter av olika slag.

Bilden är tagen från min arbetsplats, det vill säga bakom min rygg ser det ut så här. Hade panorama-inställning så konstverken på väggen ser lite små ut 🙂

5 reaktioner på ”Det finns kreativa människor

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

