De goda energiernas fredag

Hurraaaa! I dag har vi vår första sommardag! Med skir grönska och de första mössöronen på björkarna och faktiskt över +20 grader varmt!

Jag har fått reikibehandling i dag och lärt mig nya saker om energier. Jag fick också en fin sten och kort med tänkvärda ord – tusen tack Kia ❤

Så här vill jag gärna leva, i nuet. Den sanna lyckan finns där och den går inte att uppleva om jag lever i det förflutna eller om jag bekymrar mig över framtiden.

Nu ska jag ut på en cykeltur och tanken är att landa på en plats där jag kan tanka ännu mer bra energi 🙂

6 reaktioner på ”De goda energiernas fredag

  1. Ljuvliga försommardagar så här kan t.o.m ja njuta av sol och värme 🙂 Tänkvärda och kloka ord – och alldeles sanna!
    Trevlig fortsättning på dagen!

Kommentera

