Gardinmotståndaren…

… har tagit in en gardin i hemmet 😀
Det här tycker jag att blev fint. Nu kan jag ha dörren till balkongen öppen samtidigt som glasen är skjutna åt sidan då jag vill ha in frisk luft i bostaden.

Det är paus i den spännande semifinalmatchen mellan Finland och Sverige i hockey-VM nu. Efter första perioden är läget 1-1 🙂

11 reaktioner på ”Gardinmotståndaren…

  1. Grattis till verktygsinköpet utan spikar – hahaha:-))))
    Ser att du fick upp gardinen alldeles själv – bra jobbat där!

    PS. Ledsen att ni torskade mot Sverige, men kul med final för Tre Kronor. DS.

  2. De kämpade väl de finska lejonen … sorry…
    Bra att du hjälper till och hejar på Sverige i kväll – kan nog behövas 🙂

      1. Köpte ett liknande nät och trodde jag kunde montera upp det- men då mina fönster är så stora och ingen ”stång” i mitten- är alla nät för små….men jag ska se om man kanske kan sy ihop två!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

