Söndag – firar lite i förväg!

Inte så att jag tar ut hockey-VM:s brons i förväg, nej!
Nu talar jag om min födelsedag som är i morgon. Men då den infaller på en måndag, som dessutom råkar vara rätt späckad av jobb – så blev det att fira lite i förskott, och kanske något i efterskott också 🙂

Tack för kakan!

Marina och Anne överraskade mig då jag blev bjuden på kaka och skumpa! Tusen tack till er ❤ och till er kusk, och kanske katterna också var med på ett hörn 🙂

Födelsedagsgåvor.

Roliga är mina vänner också. Ser ni, jag fick spikar och skruvar 😀 Och för Anne som vistas mycket utomlands är Fazers choklad med salmiak så gott och finskt som det kan bli. Det tycker jag också!

Saltbodan bjöd på Kisastudio. Den som ville fick alltså se VM-bronsmatchen mellan RUS-FIN här.

Den här skylten passar ju inte på Skyltsöndag också 😀

Själv var jag tvungen att ha så pass mycket disciplin att jag cyklade hem efter två glas mousserat eftersom jag har artiklar att skriva ut i kväll.

Här avlägsnar jag mig från Skeppsbron. Toppenväder!

Vägarbetena på Strandvägen gör att det är lite rörigt här under en stor del av sommaren, men det blir fint då det allt blir klart!

Saltbodtorg och huset Vackerbacka.

Som ni ser, vägarbeten pågår 🙂 Massor av skyltar och en hög med grus.

31 reaktioner på ”Söndag – firar lite i förväg!

  1. Trivsamt firande på födelsedagen! Grattis i förskott!
    Flera skyltar fick du också ihop … bra jobbat! Tycker allt att den svarta skylten passar bra den också!

  2. Åh! Stort GRATTIS i förskott! Men du vet väl att man är berättigad till en hel födelsedagsmånad? Så du kan fortsätta att fira hela maj ut 🙂

    Ha en härlig kväll!

  3. Stort GRATTIS på födelsedagen i förskott!!! Så himla kul att du firade idag med fint väder och ”tillbehör”:-)

    Å visst hade skylten platsat i Skyltsöndagen – den också:-)

      1. Var så god, hoppas du har haft en bra dag. Vi har också firat födelsedag för min man fyller år idag. Skönt väder vi satt ute och fikade men till middagen gick vi in och åt middagen inne, det blev lite blåsigt och kyligt.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

