En selfie i alla fall!

Jag ville ju visa håret som jag tyckte blev fint.
Men varenda selfie som jag tog visade galet förvridna bilder på mig själv.
Särskilt ögonen blev konstiga.
Då kom jag på det! Solglasögon, och under dem läsglasögon för att se att bilden blir bra 😀

Jag är nöjd och glad efter en intensiv dag med mycket jobb.

Och här kan ni läsa om hur Lovisa Tors laguppställning ser ut säsongen 2017-2018.

25 reaktioner på ”En selfie i alla fall!

  1. Det blir så i mobilen, ansiktet blir skevt på ngt sätt. Jag är osäker på om det är för att man ser ut så eller att felet sitter i linsen 😊

  2. Helt perfekt och fin är du utan glasögon också kan jag tänka mig.
    Håret är A och O, enligt mig det viktigaste med ett ansikte.
    Må väl/ Eva

    1. Visst är håret viktigt, jag tror man skulle reagera rejält först om man drabbades av håravfall eller någon sjukdom som gör att håret försvinner.
      Samtidigt som man kanske då skulle inse att håret är inte så viktigt om man får behålla livet 🙂
      Men så länge jag är någorlunda frisk känns håret viktigt, att man trivs med sin frisyr och färgen.
      Kram!

Kommentera

