Tisdagsbilder

Dagen började med frissa klockan 10. Fick lite ny färg i hårbottnen och trevliga lockar. Försökte ta några selfies men blir så förvrängd på dem att jag hoppas någon annan någon gång kan ta en lite bättre bild på mig.

Vår fina badstrand Plagen.

Tog en cykeltur eftersom jag hade en timme ledigt mellan frissan och följande möte. Små pauser är bättre än ingenting, för det här verkar bli en hektisk vecka. Mycket har hopat sig och jag inser att jag borde ha tackat nej till ett jobb. Samtidigt är det svårt att göra det då man vill behålla sina fina kontakter och få pengar så att alla fakturor kan betalas.

Hann äta en croissant på Saltbodan…
… och ta en bild av vägarbetet utanför krogen.

Det dammar och bullrar mycket där nu, men det värsta ska väl vara förbi inom en vecka. Tycker lite synd om krögaren vars matgäster inte kan sitta ute och äta då jobben pågår.

I kväll ska jag ännu på innebandyns pressinfo, som representant för Lovisa Tor, bland annat för att bilder till hemsidan.

Så just nu, kära bloggvänner, hinner jag inte läsa och kommentera så mycket hos er – men jag hoppas att nästa vecka är lugnare!

12 reaktioner på ”Tisdagsbilder

  1. Var ligger badstranden du visar bild på? Första gången jag är inne på din blogg och blev s himla nyfiken, är det i Sverige?

    1. Ja, det är klart! Men jag gillar mina bloggvänner så mycket – vill inte missa det ni skriver!
      Ibland måste jag bara inse att tiden inte räcker till allt jag vill göra 🙂

Kommentera

