Veckans ord – VACKER

I Sannas bildutmaning märker man hur fort veckorna går 😀
Det ska åter vara en ny bild för veckans ord som är VACKER.

Många gjorde mig glad med att säga att jag var vacker på selfien från i går, tack för det ❤
Men jag satsar ändå på den här kombinationen.

Mina balkongsblommor.

Den här VACKRA ampeln fick jag som födelsedagspresent av min mor – tack ❤
Kruknejlikan ser lite liten ut på bilden, men den är VACKER och doftar gott.
Penséerna som står under kruknejlikan har nästan blommat ut men de får stå där så länge det finns kvar blommor, och det gör det, till och med några knoppar än.

26 reaktioner på ”Veckans ord – VACKER

  1. Vackra blommor som gör även mig glad. Och nu är det en så vakcer tid att det är lätt att titta på det vackra och njuta. Din selfie passar ocks fint in här på Sannas tema.
    Trevlig kväll.

  2. Det är svårt att tävla mot blommors skönhet! Just nu är vi en fantastisk tid när det blommar mer och mer och vi får njuta av mycket vackert.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

