Sköna ting!

Liljekonvaljen är en av mina favoritblommor. Doften är underbar.
Men det är väldigt kort tid den blommar där ute, så jag tog in doften i form av en tvål som jag köpte hos Cerisa´s då det var City Shopping Night i Lovisa. Köpte också en ställning som tvålen ska stå i. Där håller den sig luftig, vattnet kan rinna av den och skålen är lätt att rengöra.

Skulle vilja ha den här doften fast i näsan hela tiden 🙂

Och ytterligare en födelsedagspresent! En kanna som passar bättre i min inredning än den i grön plast som jag hittills haft. Tack min kära syster för den här ❤

Ville visa omslaget också då det var så fint med hjärtan och band.

Några bilder till från cityshopping-evenemanget läggs ut i morgon.

10 reaktioner på ”Sköna ting!

  1. Liljekonvaljer och syrener är mina absoluta favoblommor vad gälller doft – mmmmhhhhhh:-)

    Har också sådana avrinnbara tvålskålar som du har köpt. Hur bra och praktiska som helst – å inte minsta kladdet på handfatet – idealiskt!!!

  2. Kannan är väldigt snygg. Kunde jag också tänka mig men jag har ingen syster 😉 Fina dofter ska man ha. Köpte jag idag också fast i form av duschgel och duschcream. Ha en trevlig helg, kram!

    1. Dofter är viktiga. Jag gillar lätta och fräscha, blommiga. Som liljekonvalj och ros.
      Jag hoppas du då och då får presenter av andra i din närhet fastän du inte har någon syster ❤

  3. Liljekonvalj har varit även min favorit, men det har tillkommit många nya. Vid torpet finns hela fält av blommande sådana, en fröjd för en älskare. Grattis i efterskott, fin vattenkanna du fick!

Kommentera

