Ännu i går var det hyfsat varmt

… i dag köpte jag stickade strumpor av min mor då jag besökte henne. Hade cyklat i väg utan strumpor i skorna. Tyckte att telefonen visade +13, men jag undrar jag, det kanske inte var mer än +8 såsom jag sett många skriva på Facebook.
Nå, det såg lite fånigt ut med stickade strumpor i promenadskorna, men det struntade jag (nån bild blev det inte heller). Men frysa ville jag inte 🙂

I går då jag var på väg hem från cityshoppingkvällen tog jag de här bilderna.

9 reaktioner på ”Ännu i går var det hyfsat varmt

  1. Mummi, du vet mormor, stickar strumpor till mig. Grytlappar och annat som jag älskar. Hon börjar närma sig nittio. Hon är värsta finnepinnen. Hon är inte ens gråhårig.
    Vilka fina bilder du har tagit..
    kramis

  2. Alltså att cykla ivär utan strumpor vid 13 grader – burrrrrrrrrr;-)
    Du kan få lite värme av oss – just nu klockan 21:00 är det fortfarande 25 ”lagrade” grader på vår balkong. Då behövs inga strumpor;-)

    1. Jag har förstått att ni hade mer än högsommarvärme där, ja 🙂
      I morgon får vi KANSKE 20?
      Jag tycker -+16 är ok, men du har vant dig vid riktigt varma temperaturer från Benidorm 😀

  3. Underbart lus i dina bilder, så vackert! Vad bra att du kunde bli varm om fötterna. Minns att sonen läste väldigt fel på termometern en gång, det var ordentligt med minusgrader och han läste plus. Det blev en mycket kall cykeltur.

Kommentera

