Öppna trädgårdar, Kungsdammen

Någon kanske undrar varför jag inte skriver om trädgårdarna utanför centrum, och då vill jag säga att en orsak är att jag inte har råd att hålla mig med bil. Ibland får jag låna en bil, men för det mesta promenerar eller cyklar jag.
Men alla trädgårdar som är med i evenemanget finns på den här hemsidan 🙂

Kan det bli grönare och skönare? Dammen i bakgrunden har mycket vatten nu. Där åkte jag skridsko som barn 🙂
Tulpanprakt.
De små detaljerna gör helheten.
Inte enbart julblommor. Hyacinter i grupp på sommarbordet utomhus doftar gott.
Blåbärskaka med täcke av maräng från gårdens café var som pricken över i:et.

9 reaktioner på ”Öppna trädgårdar, Kungsdammen

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

