Glad måndag! 29-05-2017

Inte klokt så fort tiden går! Det här är maj månads sista måndag!
Andra Glad måndag hittar du den här veckan åtminstone hos Geddfish, hos Konst eller Konstigt, hos Entomtastankar och på Ankis Bildblogg.

Den kära majmånaden till ära bjuder jag på bilder av gamla bilar!

En av bilarna som ställdes ut på Lovisa City Shopping by Night i fredags. Har ägaren haft Gin Tonic i åtanke? 😀

Och så en bild av gamla etiketter från förpackningsmuseet i Pyttis.
Glad måndag!

13 reaktioner på ”Glad måndag! 29-05-2017

  1. Glad måndag till dig 😀 jag har också en glad måndag med länk till dig!
    Och jag blev glad av dina gamla bilar!
    Måndagskram 😍

  2. Dregel, dregel! Den gamla Fiaten är ju såååååå läcker och fin! Älskar gamla bilar med ”karaktär”. Även etiketterna på dessa skönheter gillar jag skarpt. Verkligen ett toppen bidrag till Glad måndag!!!

    PS. Jag är med idag också. DS.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

