Sicken fest!

35 år sedan jag själv fick vita mössan. Men i dag var det de nybakade studenternas fest, en bland dem min käre systerson ❤

En del av studenterna från Lovisa gymnasium.
Traditionell fotografering i Tranbrunnsparken. Här håller studenterna på att rada upp sig, totalt var de 31 till antalet.
En kaka med en vit mössa ska det förstås finnas på bordet.
En del av rosorna som studenten fick.

Har varit i gång hela dagen kring det här, dels följde jag gymnasiets avslutningsfest som reporter, dels tog jag del av en väldigt trevlig fest hos min systers familj. Ett stort grattis till Conny som fick vita mössan!

4 reaktioner på ”Sicken fest!

  1. Stort GRATTIS till Conny, de två tjejerna som vågade sticka ut med röda klänningar och killen som var inte klädd i svart:-)

    1. Ja, det var ju förr så traditionellt med svart för killarna, nu hade en vit kostym och så fanns där även blått och andra färger. Tjejerna har ännu mer svängrum med sina dräkter i dag 🙂

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

