Skyltsöndag, den 4 juni 2017

Den här sommaren handlar mycket för mig om öppna trädgårdar, Rosor & Trädgårdar och gamla historiska hus. Att marknadsföra dem på olika sätt och att hjälpa media med bilder och annan information är en del av många uppdrag jag har just nu och för ett halvår framöver.

Sedan marknadsför jag ju Lovisa på min privata blogg, helt frivilligt och utan att få ersättning. Men för vissa grejer har jag börjat få lite betalt, och det känns bra – många bäckar små gör kanske en stor å.

De här skyltarna finns i en av de öppna trädgårdarna. De håller öppet i dag klockan 10–17. Vilka de är och var de finns hittar ju här!

Vackra skyltar, inte sant?

Hos bloggaren BP hittar du en lista på fler som är med i Skyltsöndag.

6 reaktioner på ”Skyltsöndag, den 4 juni 2017

  1. Mysiga skyltar tillverkade och målade med enkla medel samt med stor omsorg. Snyggt!
    Grattis till att du tar betalt för vissa saker, smart! Pengar är ju pengar, eller hur!!!?

    Tusen tack för fin skyltning och länken:-)

    1. Med tiden har en del av det som var fritidssysselsättning förr börjat ge lite lön, med betoning på LITE men många bäckar små… osv 🙂
      Kul att skylta och att länka till dig!

Kommentera

