Glad måndag! 12-06-2017

Grodor i Villa Armas trädgård, en av dem som höll öppet i går.

I Glad måndag är många av mina bloggvänner med. Jag har länkat till dem förr men gör det på nytt nu – och ber dig som också någon gång är med i Glad måndag att meddela mig om du vill med på listan!

Glad måndag fick hos mig början för rätt länge sedan. Det är mitt 78:e inlägg på den fronten. Tanken är att man får publicera vilka roliga, vackra, trevliga, färgglada bilder som helst – bara det är något som gör dig glad. För måndagen, den har i vanliga fall oförtjänt dåligt rykte!

Ankis bildblogg

Entomtastankar

Geddfish

Geddfish 12.6.2017

Konst eller Konstigt

Sybils sida

 

 

10 reaktioner på ”Glad måndag! 12-06-2017

  1. Visst är det bra med måndagar… har alltid gillat dem!
    Härliga kungliga grodor!
    Ha en ny fin vecka!

  2. Glad måndag! En gång i tiden jobbade jag alltid långa måndagar (kvällsöppet), sedan tog jag tjänstledigt varje måndag och jobbade deltid och då blev det glada måndagar!
    Vilket sött motiv du bjuder på!
    Måndagskram 😀

    1. Den här måndagen har jag varit lite smådeppad. Det regnar ute, är +13, men jag brukar inte låta mig slås ner av vädret.
      Jag tänker ibland att humöret inte alltid kan vara på topp, man måste bara ta sig genom de tyngre dagarna, så blir allt bättre sen.
      Måndagskram ❤

Kommentera

