I dag har jag…

Stjärnöga. Bilden tagen i Kungsdammens trädgård.

– varit på en avslutning för en fotbollskurs
– suttit i en trädgård och ätit plättar
– suttit på redaktionsmöte
– fotograferat ett renoveringsobjekt
– cyklat längs en gata där jag aldrig cyklat förr … för sådana tycks finnas till och med i Lovisa centrum 😀

22 reaktioner på ”I dag har jag…

    1. Bra att ha mycket att göra, då tar inte grubblerier över.
      Överlag är jag inte en bekymrad grubblare, men också jag har mina låga stunder och då försöker jag komma ut för att skingra tankar om saker som jag inte kan påverka.

      1. Det har du helt rätt. När jag tittade en gång till så såg jag att den inte var gerbera. Men vackert oavsett. 😀🌸

Kommentera

