Det finns så mycket fint i Lovisa

… jag hinner inte visa allt, hur gärna jag än ville.
Hade ett möte i dag klockan 12, cyklade sedan ner mot Saltbodtorg och kom på att livsstils-shoppen Krinti flyttat hit. Bara ett stenkast från förra adressen men så mycket mer rymd affären fått och läget är verkligen superbt!

Härligt att här nu finns en affär!
Gammalt blandas med nytt och utsikten över torget är fin.

Sedan blev det ett glas lonkero på Saltbodans Café innan jag kom hem. Här sitter jag nu och njuter på balkongen, det är molnigt nu men +22 grader ute. Jag har vitt vin i glaset, läser veckotidningar och äter surskorpor med camembertost och tänker att INGEN har synpunkter på det jag gör.

I morgon åter mot nya äventyr!

 

15 reaktioner på ”Det finns så mycket fint i Lovisa

  1. En jättefin ny butik, även om jag är smått allergisk mot ordet ”livsstil”. Jag menar var är en livsstil…

    Sitter också på balkongen och även jag har vitt vin i glaset. Å ingen har några synpunkter på det heller:-)

  2. Instämmer man hinner inte visa allt man gör.. En fin liten affär du var i..
    Och visst är det skönt när ingen har åsikter om det man gör 😀
    Önskar dig en fin helg nu 😀

Kommentera

