Glad måndag! 19-06-2017

Ett minne från en av trädgårdsrundorna, den här bilden togs hos Engströms i Garnison. Fler trädgårdsbilder lär det bli inom kort, säkert i flera portioner, eftersom jag i morgon åker på en heldagsutfärd till trakter nordväst om Tammerfors. Det är Trädgårdsföreningens sommarutfärd och även om jag inte har en egen trädgård, eller kanske just därför – är jag väldigt förtjust i att se andras.

Ha en jättefin måndag alla!

Här finns en lista till bloggare som tidigare i somras också haft bidrag i serien Glad måndag.

10 reaktioner på ”Glad måndag! 19-06-2017

  1. Hej du..Nu har jag hittat ett nät..Körde hem till en kusin,men hon var på väg bort..så jag fick låna en nyckel,så jag kan låsa när jag är klar,,behövde ladda laptopen..Så jag passar på att fixa ett litet inlägg också..
    Jo tack jag mår prima,har haft växlande väder men ändå mest sol,graderna har varit beskedliga..Haé Kram.

  2. Skulle heller aldrig vilja ha egen trädgård med allt arbete som följer med, men jag beundrar gärna andras verk och låter mig imponeras;-)

  3. Så fin bild som gläder mycket! Inte bara på en måndag utan även på en tisdag!
    P.g.a. dålig uppkoppling och resa med husbilen missade jag igår, men kommer tillbaka nästa vecka!

    1. Det är så kul att du är med! Glad måndag ska inte stressa nån, man är med då man hinner, orkar och kan.
      Hoppas ni hade en fin husbilsresa! Tittar in hos dig snart igen – nu är jag lite trött efter resan med trädgårdsföreningen 🙂

Kommentera

