Hur galet som helst, del 30

Motorsågar och åter några motorsågar 🙂

Bilden togs på Liljendaldagarna för en vecka sedan.

Vet inte riktigt vad jag ska göra i dag. Har jobbat ett par timmar med texter och bilder som hör ihop med evenemanget Lovisa Historiska Hus, som i år firas 25–27 augusti.

Cykeln blev hos min väninna i går, så ett litet projekt är förstås att ta en promenad dit och hämta den 🙂

16 reaktioner på ”Hur galet som helst, del 30

      1. 04:00 idag var det +3 grader, och vitt i gräset, solen försökte komma upp, och nu 04:44 har den lyckats höja temperaturen till +4 grader. Ska bli åskregn på eftermiddagen enl. SMHI. Får klä på mig ordentligt och gå en sväng på förmiddagen.
        Svante

      2. Spännande att kolla temperaturen kontinuerligt och riktigt tidigt på morgonen.
        Hörde någon säga att den i regel stiger en grad per timme, men jag hoppas ni kom över 11 grader då klockan blev 12…

      3. Jag kom hem nyss, efter en mils promenad. Jag ville slippa Midsommartrafiken efter vägarna senare under dagen, och nu 08:56 är det 12,2 grader.
        Svante

  1. Ja, där fanns då motorsågar både högt och lågt!
    Skönt ibland med dagar då man inte har några måsten – ja, förutom att hämta cykeln då 🙂

    1. Det känns nästan konstigt att kunna ta det så lugnt som jag gjort några dagar.
      Jag måste lära mig att jag är värd det, att det är tillåtet – även en företagare behöver lite ledigt då och då 🙂

      1. Det har tagit tid att vänja sig vid det – att hitta en balans. Jag har snart varit företagare på heltid i ett år och det är ju inte SÅ lång tid 🙂

  2. Hahaha! Skogsröjning på gång kanske! Kul att se hur många olika varianter det finns av motorsågar och att de kan ha ”glada” färger också.

Kommentera

