6 reaktioner på ”Nu är sommaren här

  1. Ja usch;-) Har aldrig tittat på Allsång från Skansen – inte min grej liksom, men jag håller med dig – sommaren är här: serien Morden i Midsomer har startat;-)

  2. Hos mig spelar det ingen roll att programmet heter Sommar på Skansen, när det är -0,4 grader ute 04:44 på morgonen i Kårböle. Jag får inga sommar känslor ändå. Möjligen höstkänslor efter gårdagens blåst.
    Svante

      1. På min första promenad omkring 07:00, gick jag förbi ett hus där de har ett ungdomsläger med c:a 20 barn. De satt ute och åt frukost i badkläder, ute temp. +7 grader i skuggan. När jag tog min andra promenad var samma gäng ungar i Kårån, och badade, i vatten där jag inte ens skulle förkyla en tå.
        Svante

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

