Vacker vägg, del 80

Var den här väggen finns berättar jag senare, då jag skriver ett inlägg om vad jag gjorde där.

Har haft full fräs den här dagen. Började med att kolla torgpriserna för Nya Östis, sedan var det ett pressinfo nere vid Skeppsbron och efter det åkte jag till platsen där bilden är tagen.

I kväll premiär för Allsång på Skansen med inbjudna gäster.
I morgon har jag också mycket att göra, både på jobb- och på fritidsfronten.
Ja-a, tiden går SÅ fort när man har roligt!

10 reaktioner på ”Vacker vägg, del 80

  1. Vita tyllskirts ger någon speciell känsla när de hängs vid en tegelvägg, vet inte vad som gör det, eller varför.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

