Fina fönster, del 142

En mysig liten stuga på Muurin Kukkas gård.

Samtidigt som jag visar det här fönstret passar jag på att slå på trumman för Rosor & Trädgårdar-evenemanget som firas 1-2 juli i Lovisa.

Gården Muurin Kukka är med söndagen den 2 juli, har öppet klockan 12-18.
Bjuder på ett par bilder därifrån som bonus, tog dem tidigare i somras.

I den här trädgården har säkert mycket hänt under den månad som gått sedan jag senast var där.

4 reaktioner på ”Fina fönster, del 142

  1. Trädgården var fin och är troligen ännu finare nu. Men fönstret – där skulle jag nog säga att ”less is more” om jag ska vara ärlig.

    1. Ja, så tycker jag personligen också, men just här passade det in. Damen i huset tillverkar saker i tiffanyteknik, det var mycket romantiskt och gulligt där.
      Var och en har ju sin stil, och bra så!

  2. Så fint fönster du hittat! Rosor och Trädgårdar … låter som ett trevligt evenemang!
    Ha det gott!
    Kram

Kommentera

