Favorit i repris

Goa Felix! Hur många gånger har jag inte fotograferat dig då du njutit här? 🙂

Ja, jag säger då bara.
Efter en jobbig och mer eller mindre deppig förmiddag med motgångar av olika slag kändes det toppen att få tillbringa en timme i en väninnas trädgård med ett glas vin innan vi strålade samman med ytterligare en vän för en årlig, traditionell träff med jättegod mat på Saltbodan.

Härliga diskussioner, roliga minnen, många goda skratt!

Det var fint väder fram till åtta på kvällen. När jag cyklade hem öste regnet ner. Men det var ett varmt sommarregn och jag tänkte positivt – regn är bra för hår och hy 😀

23 reaktioner på ”Favorit i repris

      1. Skönt att höra. Jag vet ju hur det är då jag får kämpa mer en folk runt om mig. Men det är bara säkert jag som tycker det. Eller faktiskt tycker så även min kollega som känner mig sen 12 år tillbaka. Men vad ska jag göra?
        Men glad att det ordnat upp sig för dig. 🌸

      2. Som egenföretagare med liten business får man ju kämpa hela tiden, men huvudsaken att allt går ihop på nåt sätt.
        Avundsjuka får man också kämpa emot… det skulle man ju gärna klara sig utan, men att utrota den från världen kanske inte går…
        KRAM!

  1. Så bra att det blev en bra dag/ kväll till slut med trevliga möten och samvaro med vänner … och befriande skratt!
    Härlig utsiktsplats för en katt! Fin kisse … Felix är ett fint namn 🙂
    Saknar vår Sixten som varit försvunnen sen 1 maj … undrar vad som hänt…
    Ha en ny fin dag!
    Kram

    1. Ja, absolut.
      Jag brukar tänka då det är som värst, då gråten stockar sig i halsen – att nu kan det inte bli värre, nu måste det vända.
      Och vanligtvis händer nåt kul då.
      Kram!

  2. En så fin kisse kan man inte fotografera för många gånger!
    Så skönt att dagen slutade bra! Även om du blev sur när du cyklade hem.
    Kram, Ingrid

  3. Vilken härlig bild på Felix. Katter älskar ju sol, och Felix är då inget undantag. Gillar bildens komposition – snyggt jobbat!

  4. Kanonfoto på katten! Katter kan njuta. Egentligen borde man ha katt. Jag har haft så många. Men lite bundenhet.
    Tänk, vad ett glas vin kan lösa mycket. Och goda vänner!

    1. Ja, jag gillar djur och skulle gärna ha hund, men det blir inte så, för jag kan inte binda mig och då jag bor i våningshus finns alltid risken för att den skäller om den är ensam.
      Söndagskram!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

