Har inte slängt alla minnen…

… och det kändes ju lite kul att jag hade råkat spara det här lilla albumet.

Senast jag besökte Corfu var 2006.

Här finns vykort och en del gamla kvitton och telefonkort sparade. Ett litet kompakt paket som kändes fint att återse.

För jag hade glömt det här…
Hur fin landningsbanan är.
Troligen ser den ungefär likadan ut ännu i dag, elva år senare 🙂

18 reaktioner på ”Har inte slängt alla minnen…

  1. Visst är det kul med gamla, hederliga fotoalbum!!! Då kan man minnas hur det var och jämföra – walking Memory Lane helt enkelt:-)

    1. Det var nog mer en slump att det blev Corfu, jag tog det första bästa jag hittade på nätet 🙂
      Men sedan var det kul att hitta det gamla albumet!
      Torsdags-kvälls-kram!

    1. Visst är det en balansgång. Man kan inte spara allt 😦
      Många foton har fått ryka iväg, som har med exet att göra… men inte alla förstås.
      Här fanns bara fina vykort och sånt.
      Kram ❤

  2. Visst är det fint att ha gamla fotoalbum sparade och roligt nu att jämföra om du ska dit igen. Korfu är ju en fin ö som har vacker natur och mycket grönska.

Kommentera

