Veckans ord – STRAND

Den här dagen har varit härlig!
Trots att jag blev tvungen att stiga upp klockan sex för att sedan ta 7.30-bussen till huvudstaden, och därifrån  fartyget J.L. Runeberg till Lovisa 🙂

Oväntade möten, en kväll som blev längre än jag hade trott 🙂
SÅ kul!

Kommer fler bilder senare men här mitt bidrag till GemsWeekly. Veckans ord är STRAND och här når vi snart den, vid Skeppsbron, med J.L. Runeberg.

20 reaktioner på ”Veckans ord – STRAND

    1. Vi hade så roligt med några väninnor som dök upp på samma resa, de visste inte att jag och en väninna med hennes mor skulle åka, och vi visste inte att vännerna T och J skulle åka 🙂

  1. Här gillar jag den fina inramningen av stranden faktiskt och att så många människor finns på bryggan. Läckert!

    1. Ja, just sådan är Skeppsbrons strand. Där lägger stora och små båtar till och där möts folk på restaurangerna, i museet, i utställningsbodarna, i de små butikerna 🙂

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

