Heja Sverige!

Har ju blivit en hel del fotbolls-EM de senaste dagarna.
I dag hejar jag på Sverige igen en gång, få se hur det går mot Nederländerna.
Sverige ligger under med 1-0 då det är pausvila

Usel bild tagen via teven 🙂

Var på en liten turné med en väninna i går, några glas mousserat, musik och bra diskussioner som vanligt.

I dag har det mest varit ”rensa-ur-arkivet” som gällt. Ett belönande arbete då man ser hur antalet pärmar blir färre. En massa minnen från 30 år tillbaka i tiden dyker ju också upp. Vi jobbade mycket tillsammans med ex-maken under några år, han fotograferade och jag skrev. Även de episoderna kan jag i dag se tillbaka på med stor glädje 🙂

2 reaktioner på ”Heja Sverige!

  1. Nederländerna var det klart bästa laget och Sverige underpresterade. Undantag Samuelsson och Asllani. Å med en målvakt som darrar från början och inte vet vilket hörn hon ska täcka vid en frispark – jo, då blir snart hela backlinjen darrig, vilket den blev. Synd! Nu får du hålla tummarna för Danmark!

    1. Ja, så mycket har jag också kollat hittills att jag kan säga att Sverige underpresterade. Nederländerna var bäst i dag men hade gått att besegra. Ja, det blir väl att heja på Danmark då…

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

