Månadsbilden – augusti

En RO-ingivande bild.

Kvällsrodd heter den här bilden.
Jag minns hur jag rodde runt Tågholmen då jag var barn och ung. Ibland blev det tungt på andra sidan holmen då jag inte hade räknat med att det blåste där 🙂

Augusti månad försvinner säker lika fort som juli. Den innehåller en 50-års fest, en weekendresa till Helsingfors, fotografering av gamla hus, massage, frissa, flyttlådor som anländer… och innan jag packar ner saker ska ALLT som jag inte vill ha eller inte behöver på nya stället bort. Så nog finns det att göra!

Månaden kulminerar sedan i evenemanget Lovisa Historiska Hus och flytten till ny adress.

11 reaktioner på ”Månadsbilden – augusti

    1. Jag försöker tänka att vi har två månader sommar kvar. Den har förskjutits framåt, alltså inte kommit på allvar än, därför är september också sommarmånad nuförtiden.
      Kram!

  1. En väldigt vacker bild med ett stort lugn över sig. Jag ser inspiration från det kinesiska eller japanska i den och tankarna går hos mig till en båttur jag gjorde en gång i södra KIna bland ”Sockertoppsbergen”.

  2. Vackert! Måste vara underbart att sitta i en båt och njuta av solnedgången.
    Då har du att göra den här månaden. Håller tummarna att allt går som smör 😀

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

