Ny färg och lite lockar

Frissabesöken är alltid lika efterlängtade. Att någon annan tvättar, klipper, gör lockar, fixar färgen.

Och jag blir allt mer modig med att visa selfien, men solglasögonen är bra eftersom mobilen ändå på något sätt förvränger mitt fejs 😀

Nöjd efter frissabesöket!

Efter frissabesöket hade vi redaktionsmöte, sedan träffade jag vänner över en ostbricka i en trädgård och kvällen avslutades med frivilligt arbete för Lovisa Historiska Hus. Bland annat fixade vi ihop de paket med allehanda material som husägarna ska få.

Sommargrönska och Bistro Cantor sedd ur en lite annorlunda vinkel.

I morgon kommer flyttlådorna och jag kan äntligen börja packa. Ska försöka jobba bara 3-4 timmar med översättningar på fredag och sedan vara ledig två dar.

Det har varit en bra dag i dag och jag ser fram emot resten av sommaren, till och med hösten vågar jag tro blir bra!

24 reaktioner på ”Ny färg och lite lockar

  1. Frissabesök är ljuvliga! Synd bara att de är över så fort… i alls fall när det handlar om en klippning!
    Lycka till med allt det roliga du har framför dig! 😃👍

  2. Kanonsnyggt blev det! Härligt att få komma igång med att packa … dagarna går fort och du har mycket omkring dig!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

