En bekant syn

På sätt och viss börjar de här lådorna kännas som mina vänner 😀
”Nej men hej, här är ni igen”!
Flyttföretaget lever inte bara på mig men jag hjälper till att sysselsätta det så gott jag kan. Servicen är toppen, jobbet flyter smidigt om allt är packat väl. Hur fina GP-Muutot än är hoppas jag att jag inte behöver höra av mig till dem på LÄNGE efter den här flytten 😀

Tredje gången på tre år. Röda flyttlådor!

Och som om jag inte hade tillräckligt att göra ändå… så tänkte jag måla ett skåp innan jag flyttar 😀

Kanske jag borde bli omhändertagen av ett gäng snygga män i vita rockar? Hahahaa 😀

6 reaktioner på ”En bekant syn

Kommentera

