En liten djungel

… har jag invid fönstret mot balkongen just nu.
Jag som vill ha ordning och reda får finna mig i att bo mitt uppe i ett kaos några veckor till. Det är bara att gilla läget och jag klarar det.
Ibland krafsar jag mig i huvet lite då jag funderar var vissa saker finns, för mycket har jag redan packat ner…

En del av mina växter.

Den här förmiddagen har gått till översättningsjobb, Lovisa Historiska Hus och Lovisa Tors innebandy. På eftermiddagen är det redaktionsmöte och resten av dagen ska jag fortsätta packa. Bra att jag började i god tid. Orkar inte hålla på hur många timmar i sträck som helst.

Ja, och i går kom tidningen inför Lovisa Historiska Hus ut. Den kan läsas via en länk på vår hemsida. Klicka på bilden där, eller på länken som finns under den. En del av innehållet i tidningen är på svenska.

Den här bilden leder dig inte till tidningen, klicka på länken i texten så kommer du till LHH:s hemsida.

 

18 reaktioner på ”En liten djungel

  1. Jobbigt är det alltid just innan en flytt men det är nästan jobbigare när man kommit till det nya stället tar tid att få till det som man vill.. men nu önskar jag dig en skön helg trots röran..

Kommentera

