Veckans ord – LÅST

Ordet för vecka 33 hos Sanna är LÅST.
Jag är själv lite låst för tillfället, men känner mig ändå inte (b)låst och det är väl bra.
Har bara så mycket kring mig just nu att det är bra om jag hinner peta ner ett inlägg eller två korta per dag, och då och då titta in hos er mina vänner.

Hoppas på grillväder i dag, skulle vara skönt att koppla av lite med en väninna. Att bo i en röra av lådor är stundvis tärande, och det pågår några veckor framöver – men jag ser framåt! Det SKA bli bra framöver.

När dörren till toaletten är låst ser det ut så här hos mig där jag bor i dag.

26 reaktioner på ”Veckans ord – LÅST

  1. Klart du inte är blåst! Klockrent bidrag till temat – helt enkelt låst!
    Hoppas du fick grillväder igår – här kom regnet och jag är nöjd och glad 🙂
    Kram

  2. Jo, det ser ut som ett ansikte. 🙂
    Håller med dig att det är bra att ha med sig mobilen på toaletter som man inte är bekant med, ifall man skulle bli inlåst.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

