Blev snyggt tycker jag!

Hann faktiskt måla bara ett lager. Om jag tycker det behövs ett till hinner jag fixa det senare. Enda problemet jag har nu är att få bort tidningarna skåpet står på. En del har jag lyckats avlägsna, men skåpet är tungt och jag vill inte riskera att min rygg tar mer stryk än den gjort under jobben med flyttlådorna hittills…
Det har fastnat papper också under skåpets fötter/ben, men det är väl också ett litet problem om man ser till vad som händer ute i världen…

En färg som matchar min inredning bättre än den gamla bruna gjorde.

Har nu ett par dagar späckade med jobb och lite annat program. Packar allt jag hinner mellan varven. Tänk att jag gör det här för tredje gången på tre år, stuvar ner mitt hushåll, helt själv. Att kånka allt ner för tre trappor och upp för tre till (låt gå för att där finns hiss) finns inte på kartan för mig. Vilken tur att det finns flyttföretag!

32 reaktioner på ”Blev snyggt tycker jag!

      1. Har varit ute på två promenader på morgonen, kom precis in, och har tömt kameran. Ska försöka få till ett inlägg med dem innan det är gräsklippning på gång.
        Svante

      2. Enda chansen att hålla vikten någorlunda i schack. Jag har målsättningen att promenera 1 mil, om dagen. Det blir inte alltid, men just nu ligger jag på plussidan.
        Svante

      3. Jag har varit ute nästan hela dagen idag, pysslat på tomten, och promenerat 11 km. Jag har en mil tillgodo, ifall det regnar någon dag. Jag fick också nya däck på bilen, så jag blev ju tvungen att provåka till affären.
        Svante

  1. Det blev ju jättefint, trots att linneskåpet nu är enfärgad. Bra jobbat där!!! Nu skulle jag bara vilka byta ut knopparna och sätta dit svarta i stället.

  2. Ja riktigt snyggt blev skåpet! Lycka till med packning och flytt! Inte roligt med själva flytten, men blir säkert bra när du väl är installerad! 😃

    1. Ja, efter ett par månader tror jag att allt är mycket bättre. Jag flyttar till en mindre bostad och tvingas se över mina möbler och allt annat.
      Insåg efter ett år på denna adress att det finns saker och kläder jag inte använt på ett år… behöver jag då dem? 😀

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

