Skyltsöndag och Glad måndag!

I går hände det för första gången på långa tider att jag glömde bort Skyltsöndag!
Mina dagar har på något sätt flutit ihop och alla har blivit något slag av Packningsdagar, Flyttförberedelsedagar.

Men eftersom jag inte vill missa Skyltsöndagen får den komma i efterskott 🙂 Fler skyltare hittar du via BP:s sida!

En snygg och skojig flagga utanför hotellet vi bodde på i Helsingfors i början av augusti.
Hittat i arkivet, etiketter från förpackningsmuseet i Pyttis. Gamla sådana gör mig glad 🙂

Hos Anki hittar du i dag en rolig ko!
Hos Geddfish en rolig svamp och en hund!
Små insekter på  Sybils sida!
Gondolbanan i Funäsdalen hos Tomtan!
En rolig bild bjuder också Käringafällan på!
Och en frisyr finns hos BP!

6 reaktioner på ”Skyltsöndag och Glad måndag!

  1. Ja men det var välan en trevlig skyltning det här och gamla skyltar och etiketter är ju så fina.Vad trevligt att du har en glad måndag fotokedja. Den får jag försöka hänga med på.

    1. Ja, du är välkommen med! Jag länkar gärna till dina inlägg då jag vet att du skrivit sådana.
      Din kommentar hade hamnat i skräpkorgen (!), men lyckligtvis hittade jag den och fiskade bort den 🙂

  2. Jätteskoj att du kom ihåg Skyltsöndag ändå:-)
    Gillar flaggan skarpt – den är riktigt tuff!
    Å etiketterna älskar jag! Samlande på sådana när jag var liten:-)
    Tusen tack för toppen skyltning och länken:-)

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

