Kvällsutsikt

Livet är ju inte bara efter-Corfu.
Livet är här och nu.
I dag har jag jobbat med layout, varit på ett pressinfo, skrivit artiklar och en kolumn. Flyttlådorna har avhämtats av flyttföretaget och jag formar åter en gång, bit för bit, mitt nya hem.

Jag trivs bra här. Jag sover gott. Och jag bär bra minnen med mig från en semesterresa som lärde mig att vad som helst kan hända om jag håller mina sinnen öppna och vågar bejaka livet.

Det här är kvällsutsikten från mitt sovrumsfönster. I en vinkel där träden framträder mer än de hus jag också har som grannar. Här finns således träd, hus OCH himmel 🙂

Vackert – tycker jag.

13 reaktioner på ”Kvällsutsikt

  1. Håller med dig. Väldigt vackert!
    Håller också med om ”att vad som helst kan hända”. Det hände något i mitt liv för ett antal månader sedan som jag, efter mycket om och men, bejakade och vågade. Just nu njuter jag bara så länge det (på)går och lever det i nuet.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

