Glad måndag! 09-10-2017

Glad måndag!

Ett keramikfat och två ljus. Visst ser det ut som ett glatt ansikte 🙂

Det fina med de små ljusen är att bilderna hålls kvar tills ljusen brunnit ut.

… och förresten antar jag att det är redan I DAG som miljongränsen av sidvisningar sprängs på min Flag Counter (finns längre ner till höger på startsidan) … för i går kväll vid 21.30-tiden var där 999 425 visningar.

Hos Anki finns i dag glada svampparaplyer 🙂
Hos Entomtastankar får vi se ett höstarrangemang med bland annat ljung.
BP visar ett gult, glatt och gott ansikte 🙂
Kajsalisa skriver att man ibland måste anstränga sig lite för att se det som kan göra en glad, som fåglar eller en strimma blå himmel!

24 reaktioner på ”Glad måndag! 09-10-2017

  1. Ser verkligen ut som ett glatt ansikte! 🙂
    Spännande med antalet sidvisningar – 1 miljon … det är många det!
    Glad måndag till dig också!
    Kram

    1. Visst är det många 🙂
      Men statistik räknas på så många olika sätt, sidvisningar är en sak, unika besökare en annan osv.
      Men NÅGOT betyder ju den där Flag Counterns miljon ändå 🙂
      Kram och glad måndag!

  2. Helt klart ett glatt ansikte. Skrattade också över att du lät bilarna i ljusen ”köra” åt olika håll:-)

    Underbart att passera miljongränsen med sidvisningar! Stort GRATTIS!

  3. Härligt att se ett glatt ansikte här hos dig. Höll mig borta från datorn i två dagar. Ibland tar smärtproblemet helt enkelt över. Just nur ser jag 999888 sidvisningar 😀

    1. Försöker alltid komma ihåg att jag ska vara tacksam för att jag inte har stora smärtor.
      Har ont i axeln rätt ofta, går på massage, kan leva med det.
      Men jag har knappast lika stora problem som du 😦
      Kram!

      1. Vilken skön natt det var då.
        Jag har 600 000 kvar, år räknat blir det 13 år till kanske tom 20 år till då min statistik är ju verkligen fallande i sin utformning. Suck.
        Kanske bör jag skriva om…. ja, inte vet jag om vad, något som upprör världen.
        Förlåt att jag klagar lite. Men jag är glad att du har många läsare och besökare. Det är ju det som gör det hela mycket roligare. 🙂

      2. Som sagt, du har fina bilder på din blogg och jag gillar den som den är men rätt korta inlägg.
        Jag antar att den något sämre statistiken beror på att ni är så många, säkert hundratusentals bloggare i Sverige.D
        Du är ju också aktiv på andras bloggar, så det kan inte bero på det att läsarna är få 😦
        Nå, ibland har jag färre läsare, ibland fler – då jag skriver att jag är ledsen, då saker går åt pipan i mitt liv, då läser MÅNGA fastän alla inte alls kommenterar.
        Så hellre har jag ett stabilt och bra liv och färre läsare än ett kaotiskt hemskt liv 😀

      3. Tack för ditt stöd och support. 😍 jag uppskattar det jättemycket.
        Men nu börjar jag ändå tröttna. Ser fler och fler såna bilder som jag brukar ta, och då blir ju inte speciellt intressant att leverera samma bilder igen. Stockholm är verkligen litet och upprepning är inte min grej.
        Jag måste tänka igenom nu vad jag ska göra i fortsättningen.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

