Månadsbilden – oktober

Och se! I kalendern fanns fågelbilder som jag hade kunnat använda i Sannas utmaning Veckans ord 🙂 Men bilderna fanns allt för nära.
Visst är det ofta så att vi missar det som ligger närmast vår näsa… eller inte ser skönheten vi har omkring oss. Liksom så att vi blir blinda för det vackra i vår hembygd.

Bild från Minna L Immonens kalender.

Och så konstaterade jag till min stora glädje att miljonstrecket för sidvisningar på Flag Counter nu har överskridits! Hurraaa!

14 reaktioner på ”Månadsbilden – oktober

  1. Grattis till miljonen! En miljon i euro hade kanske inte varit så dumt, men man tar emot de miljoner man kan få… Det hänger en båge av vildvin utanför det fönster jag har framför ögonen, och den är populär bland talgmesarna, som nu har börjat kolla om det finns mat att få. Ser så trevligt ut när de sitter där och gungar – mat ger jag inte ännu…

    1. Tack!
      Jag vet inte hur jag ska tro på den där statistiken, men på nåt sätt har jag haft en miljon sidvisningar.
      WP-statistiken säger att jag haft ungefär en halv miljon besökare (som inte är samma som sidvisningar) på åtta år… 😀

  2. Åhh… vilken fin bild det är. Den kalendern har ljuvliga bilder. Du har så rätt. Vi ser inte det vi har framför näsan. Grattis till miljonen 😀 Nu är det bara 999.500 kvar till nästa 😉 Kram!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

