Hade kort postcrossingpaus

… då jag flyttade och var i Grekland. Man kan inaktivera sitt konto för valfri tid, då får man inga kort. För om man inte kan registrera dem i systemet då man är bortrest ser det inte bra ut om det verkar som om ett kort varit på väg fem veckor fastän det kommit fram på fem dar 🙂

Men nu är jag på gång med postcrossingen igen.
Det här kortet måste jag visa för det är SÅ häftigt. Jag fick det från Norge i går.

Tänk om man kunde stå där!

26 reaktioner på ”Hade kort postcrossingpaus

  1. Den vyn är hisnande. Jag hade planera på att ta mig dit när jag var i Stavanger, men det blev inte så.

    Häftigt! Är dock inte säker på att jag skulle våga stå där i mitten… 🙂

      1. Vet inte, men jag vet ju att det går. Många blir fotade där! En hisnande och vacker bild, tycker jag. Jo, jag har arbetat några veckor i Stavanger. Hade det varit på sommaren hade jag förmodligen kommit dit. Antingen med båt och så gå upp. Hade hellre tagit bilen halvvägs upp, sedan gått… 🙂

  2. Hej, jag var tvungen att googla på vad postcrossing var för något. Och det lät jätteroligt och lite spännande så jag anmälde mig, blixtsnabbt! Läste också att det var populärt i Finland och nästan okänt i Sverige. Så nu ska jag göra vad jag kan för att sprida budskapet om en rolig grej. Tack för tipset och ha en skön helg. Njuter som vanligt av fina Lovisa-.vyer. Du har möjligtvis inte några foton från Antby eller Bryggeribacken?

    1. Postcrossing är kul! Det sker ju helt på dina villkor. Du skickar kort då du har tid och råd och lust.
      Man får alltid kort tillbaka, men det är inte som kedjebrev ändå. Något kort kan komma bort på vägen men det verkar sällsynt.
      Bra system, bra hemsida – kul att vara medlem!
      Jag kan ta bilder från Antby och Bryggeribacken nån dag – kan finnas nåt gammalt inlägg med bilder därifrån också, men inte så många om jag minns rätt.

      1. Hej igen, nu har jag skickat mitt första postcrossing-kort. Och fler ska det bli. Måste nog blogga om det också ifall fler vill haka på. Det är faktiskt speciellt att få fysisk äkta post i brevlådan, tihi. Det är ingen brådska med foton , tänkte om du kanske hade några på lager.

      2. Då jag återgick till postcrossingen efter att ha haft den där pausen, har jag skickat tre kort på två veckor och fått tre kort 🙂
        Hejar på dig och ja! – blogga om det!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

