Veckans ord – INUTI

Innehållet i en av två resväskor.

Veckans ord hos Gemsweekly är INUTI.
Så här såg det ut i EN av mina resväskor då jag kom hem från Sverige. Jag hade EN när jag åkte dit, men två när jag kom hem 😀
Den lilla svarta som jag visade på bild tidigare är stadig och bra, men ibland har den visat sig vara aningen för liten då jag ska vara borta fem nätter. Det går inte att shoppa nästan nånting, för då blir det en massa lösa kassar att bära…

Den ”gamla” svarta resväskan får fortsatt liv hos en väninna. Den nya är faktiskt RÖD, fastän den fanns att få i svart-grått och i silver. Tänkte att jag kan behöva någon färgklick i mitt liv.

18 reaktioner på ”Veckans ord – INUTI

  1. Ååå det var en härlig tolkning!
    Bra med färg på resväskan, för då syns den lätt då den kommer på bagagebandet.
    Ha en härlig lördagskväll!

  2. Så fin den nya resväskan är! Å toppen att du inte köpte en i din favofärg svart. I framtiden lär du få betydligt lättare att upptäcka den ”lilla röda” på ett bagageband till exempel, där de flesta väskor ju fortfarande är svarta tyvärr.

    1. Ja, och jag har tänkt bryta mönstret sakta men säkert då det gäller färger – inte i inredningen nödvändigtvis.
      Men kanske då det gäller mina kläder? 😀

Glad för varje liten kommentar – ha en fin dag!

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.